Tobias…är han på riktig?

Jag vet att man inte ska göra sig lustig över andra, men varje gång jag ser Tobias Billström undrar jag om han är på riktigt?

För han ser mest ut som en karikatyr. En teckning eller en så där animation som man brukar göra reklam för Boxer. Vad heter killen där… Boxer John eller nåt liknande. Är det bara jag som ser likheten?

Tyvärr visar Wikileak att han är på riktig. Och än så länge vill varken han eller Bildt stå för att de inte ville och möjligen vill fortfarande  ha mer invandrare hit. För vem vill ha det? Inte ens invandrare själva vill ha fler invandrare. Fast det säger helst ingen för högt.

Expressen, SvD, SvD, AB, DN

4 reaktioner på “Tobias…är han på riktig?

    • Onekligen rättar till Wiki ett och annat. Man får se politikers rätta jag. Men jag antar att i fortsättningen kommer de vara antigen mer dubbeltydiga eller lagstiftas om hanteringen av känslig data bättre, så att vanlig folk aldrig mer kan läsa i sanningar.

Kommentera mera, tack! :)

