mina bilder i en bok…

Jag skickade 3 bilder till photohome som hade en utställningsyta på Fotomässan. Det var både en tävling och en utställning i ett. Jag vann inte, men ….De har fått 950 bilder skickade till sig. Och det var en stor publikmagnet på mässan. Det kan jag förstå…man vill ju se hur andra ser just Stockholm genom en kameralins. Vad man tycker är värt att avbilda.

Nu ska Photohome sammanställa en bok av dem inkomna bilderna.  Av omslagsskissen att döma ska mina bilder vara med. :)

älskade Stockholm

Som jag kan se det 2 av mina inskickade bilder kommer sitter på omslaget. 2 av 3 är väl  inte så dåligt ändå.

Här är bilderna som kommer med:

2 av mina bilder

Och här är den tredje som inte ska vara med:

Mårten Trotzigsgränd foto: AntoniaB © 2010

Vet inte hur mycket boken kommer att kosta men självklart kommer  jag köpa en…eller 2.

7 reaktioner på “mina bilder i en bok…

  1. Men gud så kul! En julklapp till! Två bilder till och med på front page. Det är du värd hundra gånger om. Så duktig och konstnärlig som du är. Mitt älskade Stockholm. Jag har en cd med bara stockholmslåtar. Så bra. Grattis en gång till!

  2. Grattis! Synd, dock, att trean och Gamla stan-bilden inte kom med. Trodde först, av rubriken, att det var dags för en blok för din del. I framtiden?

Kommentera mera, tack! :)

