försvann med uppdateringen…

Jag skrev några inlägg under mitt semester. Och de är nu borta. så mycket kan man lita på sin iPhone´s Anteckningar. märkligt nog alla de oviktiga noteringarna är kvar. Men just de 3-4 som var viktiga är borta. .  Och inte en chans att jag kommer ihåg vad jag skrev i de.

Nu ångrar jag att jag uppdaterade iPhone, och inte tycker jag att den blev så mycket bättre efter uppdateringen.  I brevprogrammet t.ex kan  inte längre slänga brev utan man arkiverar brev.  Ganska irriterande. Då är jag duktig på att just slänga brev i papperskorgen.  Nåja, egentligen är det bara ilandsproblem, finns så mycket andra viktigare saker att bli arg över.

7 reaktioner på “försvann med uppdateringen…

  1. Pingback: sommarmögel… « Divage

  2. Bara så trist, alla vill vi ju ha ett vänligt bemötande…Hur svårt kan det vara – ÄVEN om man är anställd ?? – Men sånt är livet… up och ner :-) Ibland är det ju TUR att minnet är så kort…

  3. Förargligt… på tal om arg så kom jag på att det även drabbat mej för inte allt för länge sedan, nån dag eller så…. men det tog LÅNG tid – precis i skrivande stund- som jag kom på vad det gällde.
    Jag skulle köpa hundmat på lilla djurakuten vid Sabbatsbergs sjukhus, kom in där och det stod 4 personal bakom disken. INTE EN ENDA AV DOM lyfte på huvudet för att kolla vem som kom in/frågade vad man ville. Jag bara stod där som ett fån tills jag vände på klacken och gick ut. Snacka om att bli arg, det är ju ändå bara förnamnet.
    Gick sedan till Hund Katt på Svevägen och blev ÄLSKVÄLT bemött, blir man för övrigt alltid där….

    • De var väl anställda och då bryr de sig inte om det blir nån försäljning, lön får de i alla fall. Men surt blir det när de får sen sparken för affären inte går runt. kommer de minsann att höras och synas.

Kommentera mera, tack! :)

