dubbelmoral är dem rödas profil…

Det är just den attityden som jag stör mig över hos våra politiker.  Dem är emot s.k. rut-avdraget men är snabba att utnyttja det själva.  Jag tycker att det finns ingen annan parti som hycklar så mycket som just socialdemokrater gör.

Jag förväntar mer av en politiker än att gömma sig bakom  dubbelmoral.
Jag hellre avstår från min rätt att rösta om jag inte hittar nåt vettigt att rösta på än att ge mina röster till dem röda.

AB AB DN DN DN

Kommentera mera, tack! :)

