frost? inte så himla mycket…

något frostigt gräs i mitt i stan

vägrarna

fuck you winter

Alltså – det finns alltid några som aldrig någonsin rättar sig efter världsordningen. till och med i  naturens värld finns det individer som vill inte erkänna sig besegrade av överheten. Hon visar sina vackra blomblad när de flesta har längesen gett upp kampen mot kylan.  Jag håller på er.

8 reaktioner på “frost? inte så himla mycket…

  1. Antonia: Har läst igenom dina inlägg.Fina bilder. Jag är inte hemma och kan inte bloggA SOM JAG BRUKAR. Inte kul. Hållerpå med en laptop och jag är inte van vid det. Snöar det på din blogg. Har du valt det?

    Visst är världen knäpp. Man måste stå ut. Flärd och yta är det som gäller. Och att det är pengarna som styr. Krösus Anka och hans adepter finns i verkligheten. dom vältrar sig i pengar medan andra får svälta.

    • Ja, det snöar på min blogg. Jag har valt det förra året och har inte ändrat status sen dess. Så dem har satt i gång snömaskinen igen tydligen.
      Är du på semester? eller är det annat?

Kommentera mera, tack! :)

