dålig dag bara…

Förutom att jag vaknade med huvudvärk, att min kund varken kom eller avbokade, att de bilar precis bredvid mig så att jag knappt kan höra mina egna tankar och golvet skakar, så känner jag mig deprimerad också. Det är treon som gör det som jag tog för värken.

En riktig dålig början på den dagen. Och det är inte ens fredag den 13-e.

Och ingen kommer erbjuda mig  dubbel lön heller.  Inte heller extra tillskott till pensionen.

metro, SvD

3 reaktioner på “dålig dag bara…

  1. Det är nog avgaserna som ger dig huvudvärk. Treo är bra. Man blir dessutom lite pigg. Tråkigt att vara deppig- Men det hör till. Man kan inte vara uppe om man inte varit nere. Har det blåst i Stockholm? Här har det blåst som bara fan igen. Jag hatar när det blåser. Som tur är har jag inte anlag för huvudvärk.

  2. Usch, det låter jobbigt. Jag tar så starka mediciner att jag inte hade huvudvärk på flera år, fast den inklämda nerven vill inte ge sig och värker 24 timmar om dagen.

    Här får du ett uppmuntrande leende :)
    Hoppas både värken och deppigheten försvinner illa kvickt!

Kommentera mera, tack! :)

