kärring med hund

Medan jag behandlar min kund tittar jag ut genom fönstret. Ser än äldre dam gå med sin hund. En sån där som ser ut som en korv. Med strävt hår på. Jag menar hunden inte tanten förstås. De går förbi citymails staplade lådor (3 stycken), som brevbäraren delar ut brev ifrån.

Hunden ska märka revir eller är den bara kissnödig. Så den kissar ner lådan, medan tanten står bredvid. jävla kärring. Jag kunde ha knockat henne. För hon såg, men tydligen tyckte hon att det var helt på sin plats att hennes äckliga lilla hund kissar ner en låda som någon annan ska sen lyfta.

klicka inte på länken där är en test ->

12 reaktioner på “kärring med hund

  1. Antonia: Kolla på mitt inlägg. Jag har skrivit en länk till dig. Den borde synas som inkommande på din Kontrollpanel kan man ju tycka. Nä, nu får allt Lunken dyka upp!

  2. Nej Antonia – det är inte så självklart. Witchbitch har länkat till mig – jag har en inkommande länk – men det har hon inte. Mysko. Syns min länk hos dig på kontrollpanelen`?

  3. Nu har jag länkat till dig. Syns det under din kontrollpanel? Det blev en kommentar också.
    Alltså måste alla mina inkommande länkar vara gjorda av människor som vill länka till mig. Eller hur?

  4. Pingback: Jag har två inkommande länkar från Carl Bildts Alla dessa dagar! Varför länkar man? « Palena Inn

  5. Länken syns som en kommentar och som inkommande. Skrev du in den första i kommentarsrutan på min blogg. Antar det. Men hur skrev du så att jag ser den under min kontrollpanel under inkommande länkar. Eller, blir det så automatiskt när man länkar. Ska testa.

  6. Länken syns som en kommentar och som inkommande. Skrev du in den första i kommentarsrutan på min blogg. Antar det. Men hur skrev du så att jag ser den under min kontrollpanel under inkommande länkar. Eller, blir det så automatiskt när man länkar. Ska testa.

  7. Meh, vilken idiot, inte nog med att det är någon som ska lyfta lådan- den innehåller ju andra människors post! :(

  8. Den här inkommande länken fick jag för ett tag sedan. Då kan man klicka på saying och så kom jag till ditt inlägg. Hur gjorde du den länken?

    Divage linked here saying, ”Jag undrar hur många som läser mina inlägg egen …”

  9. Så här såg den ut.

    kärring med hund « Divage32 minutes ago
    oktober 21, 2008. Medan jag behandlar min kund tittar jag ut genom fönstret. Ser än äldre dam gå med sin hund. En sån där som ser ut som en korv. Med strävt hår på. Jag menar hunden inte tanten förstås. De går förbi citymails staplade …
    Divage – https://divage.wordpress.com/

  10. Ja, fy vad äckligt! Du skulle ha knackat på fönstret.

    Det här med länkar – jag fattar ingte. Har du inkommande länkar? Jag fick en inkommande länk från dig för en timme sedan. Har du gjort något. Det hände förut kom du ihåg.

Kommentera mera, tack! :)

