regn i mängd.

Jag är en av dem få som gillar regn. Men efter en redan regnig semester så vill jag gärna ha lite uppehåll. Behöver naturligtvis inte slå över till 30 grader och torka, men 23 grader skulle sitta fint. Om jag nu får önska. Och det får jag. Det är ju min blogg. :)

Fotot ser lite suspekt ut, men det är bara regn, regn, ösregn.  Det är ju också skönt att slippa gå ut, och istället bra lyssna smattret på fönsterbläcket. Det är lugnande.
Det var extra skönt på morgonen med den öppna fönstren och lyssna till smattret innan jag gick upp.
Men brukar inte midsommar vara ganska så regnigt? Sen vänder det och kommer solen.

Expressen

3 thoughts on “regn i mängd.

  1. Gillar också regn men måttligt. Jorden behöver vatten. Men nu har det blivit för mycket tycker jag. Och kallt dessutom. Jasså – har du redan haft semester?

  2. Det Måste vända sen, för veckan efter midsommar tillbringar jag, syster o son på Peace & Love i Borlänge. Och då vill man INTE ha regn!! Så nu håller vi tummen och ber till vädergudarna – det kan väl för sjuttan inte regna HUR länge som helst??

Kommentera mera, tack! :)

