jag är en frisk sjukling…eller en sjuk jävel

Jag är en frisk sjukling …eller en sjuk friskling ( om man nu kan säga så.) Jag ställer mig i raden av människor som skriver om sina sjukdomar. Vissa till och med hamnar i topp på blogglistor och  det kommer jag nog inte att göra den saken är klar. Mer om det kan du läsa om  hos fantastiska Helena, som alltid vet det mesta som är värt att veta.
Inte tillräcklig snygg för att kunna ta bilder på mig själv direkt efter en op ingrepp.
>Inte annars heller.

Nåväl fick jag veta av doktorn att allting verkar vara okey hos mig. Varför jag har ont i magen kan ingen ´ge svar på, inte gynokologen…här d´ser det finfint ut…inte urologen…allt är fint….och nu efter att jag blev genomlyst hoppade inte heller nåt med betydande tyngd fram.

Nu kvarstår att ignorera smärtan och övertyga mig själv att jag helt enkelt inbillar mina symptom.

Jag dränker mina sorger med några semlor till sen ska jag börja med en 3 veckors fasta. Därmed basta.

6 reaktioner på “jag är en frisk sjukling…eller en sjuk jävel

  1. Är du sjuk? Har du ont i magen? Mejla symptomen till mig så kanske jag kan hjälpa dig. Tre veckors fasta. Tio dagar tycker jag räcker. Man ska inte späka sig. Kanske jag ska ta en vända jag mig.

  2. Kära nån Antonia vilket elkände. Du kan väl skriva in mej också i kanten nån stans. Jag har fått en rejäl dos laser i em, så jag lär få extra värk i morron.
    Har också börjat känna av biverkningarna av alla medicinerna, vilket elände, och så började jag i morse med att hälla ut min mugg med kaffe .-(cirka halv liter) över cd-skivor, gardinerna, anteckningar mm, – men jag tog det ganska lugnt. Fick användning för en specialsvamp jag köpte på marknaden i Mora :-)
    önskar dej en trevlig helg – trots allt…
    kramar från mej

Kommentera mera, tack! :)

