visst grabben…

De här fick jag medan jag var borta.
Förutom att historien är osannolikt, så är han snål också. Den där Sgt David Smith.
Utan finnes är han också.

My name is Sgt.David Smith, I am an American soldier with Swiss background,serving in Iraq,i found $5,000,000.00 USD near one of Saddam’s old palaces in Tikrit-Iraq,i need you to help me to keep the money in safe place pending my arrival,20% will be giving to you for your assistant. I will provide details of the project if and when I receive your response.
Sgt David Smith.

9 thoughts on “visst grabben…

  1. Halloj, nä jag tänker inte skriva på engelska, jag testar en liten lug in till min blogg som automatiskt hämtar hem en film från Youtube och lägger upp på bloggen. Även om man inte orkar blogga så kommer nåt nytt in…

  2. Hahahahaha!!! fattar inte hur dom orkar – och FINNS DET VERKLIGEN folk som går på det och skickar info om sina konton???

Kommentera mera, tack! :)

