nice outfit…

pingvin

kolla in hans outfit...

Det verkar som pingviner har en väldigt spännande liv. Antingen går de och blir homosexuella, och adopterar en för övrigt föräldrarlös unge i en zoo i Bremerhaven i Tyskland , I USA  blev det en triangeldrama bland gayvärlden och pingvinen gick över till den heterosidan. Även här var en unge inblandad osäkert i nu läge vem som fick vårdnaden. Men bodelning är ett faktum. Harmonin är borta.

Eller som nu har pingvinen tappat sina fjädrar – trodde faktiskt att de hade päls- och på väntan på att nytt växer ut fick pingvinen en nice outfit.
Bedårande…

Helt klart verkar som pingvinlivet är dramatiskt och händelserikt.

Kanske vore det bra att bli pingvin i min nästa liv. Fast jag gillar ju inte vatten så värst mycket. Jag skulle nog vilja bli katt möjligen hund.  Nej. Katt. De kan man leva en ganska skön och lugnt liv. Kanske. Men med min tur blir jag säkert en myra, så jag får jobba häcken av mig för ingenting igen.

Tur att jag inte tror så mycket på sånt, utan när jag är död då är det finito. Det känns helt ok. Inte vill jag bli myra. Inte heller sväva runt som många tror att man gör.

One thought on “nice outfit…

Kommentera mera, tack! :)

